Hej allihopa, hoppas att ni mår bra!
Förlåt för den dåliga uppdateringen på några veckor men det har hänt så mycket saker så jag har int ehunnit blogga så mycket.
Jag har jobbat en del, fokuserat på träningen och sen har jag hjälpt till lite i planeringen inför min systers student som var i fredags.
Men jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga från och med idag och jag har tänkt att jag ska göra klart alla recept innan jag börjar med övningarna som jag gör på gymmet.
Jag tror att det annars kan bli alldeles för rörigt för er om jag ska lägga upp ett recept och sen en övning på det och då känns det bättre för mig att kunna göra färdigt recepten och sen kan jag börja lägga upp övningarna.
 
Har även hunnit gå till ungdomsmottagningen och pratat med en kurator där, ska dit på onsdag igen för att prata.
Detta kommer jag låta ta sin tid för det är ingen idé att stressa att må bra för då mår man bara sämre.
 
Det var tyvärr allt jag hade idag, men det blev en liten uppdatering om varför jag inte har varit så aktiv på länge.
Jag lovar att skriva mer snart!
Kram Emelie

1 kommentarer

Marianne

18 Jun 2018 18:24

Bra att du fått en kontakt på ungdomsmottagningen, hoppas de kan ge dej rätt instrument så du klarar upp det du grubblar på inom dej,
Kram

Svar: Tack! Ja men precis 😀
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej