Mars månad vägde jag in mig på 80kg och 100cm runt midjan!
 
Idag var det dags för invägning för April månad och då stannade vågen på 79,7kg och 99cm runt midjan!
 
Jag är både glad och besviken, glad för att jag fortfarande går ner i vikt istället för upp men jag är även besviken för jag önskade verkligen att det skulle vara mer!
Jag har kämpat som fasiken denna månad med träningen och med maten!
Vet inte vad detta kan bero på, kanske för att jag börjar bygga muskler, att kroppen börjar vänja sig vid träningen så att den inte gör av med lika mycket energi, att det beror på vätska, men det kan ju egentligen vara precis vad som helst!
 
Nästa månad är det bara att kämpa ännu hårdare!
Tack till alla som stöttar!

2 kommentarer

Marianne

01 May 2018 15:15

Detta med mer muskler kan vara en orsak, men också att kroppen vant sej med träningen.
Fast det är nog helt normalt att stanna av eller sakta in en period, för att liksom hinna ikapp.

Svar: Jag hoppas bara att det inte håller i sig så här för länge för då vet jag inte vad jag gör! :)
Emelie Karlsson

Marianne

05 May 2018 12:37

Åjo, du fortsätter kämpa som du har gjort så länge nu....;)

Svar: Ja men det ska jag göra😀
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej