Hej allihopa, hoppas att ni har det bra och att ni mår bra!
Idag var det äntligen dags för invägning för juli månad.
 
För juni månad stannade vågen på 78,3kg och 98cm runt midjan.
 
Idag Juli månad stannade vågen på 77,3kg och 96cm runt midjan, så -1kg och -2cm runt midjan!
Jag är jätte glad att jag lyckades gå ner 1kg denna månad för jag var ju ganska orolig över att jag inte skulle ha gjort det, men jag har verkligen gett allt på alla träningspass även om det har varit jobbigt.
Har ca 14kg kvar till mitt mål med att väga ca 60kg och jag ska verkligen kämpa på för att nå det målet. Dock kommer inte jag att stressa med det för då kommer det inte gå.
 
Har även kontaktat vårdcentralen för att se om jag kan få en plastikoperation för att ta bort hud men de tog bara emot akuta ärenden så jag får ringa tillbaka i mitten av augusti och se vad dom säger.
 
Nu är det bara att kämpa vidare i augusti och verkligen ge allt den månaden för att även där nå 1kg.
Jag är också tacksam till alla som stöttar mig och finns där när det är som jobbigast, det betyder jätte mycket för mig för utan det hade inte jag klarat det så här långt.
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Marianne

07 Aug 2018 22:24

Grattis, så fantastiskt att du klarade ditt mål denna månaden, jag kan tänka att det känns segt nu

Svar: Tack! Ja ibland känns det verkligen segt men det är bara att fortsätta att kämpa på!😀
Emelie Karlsson

Marianne

10 Aug 2018 07:47

Du är duktig och målmedveten, du fixar detta också nu när du kommit så långt....

Svar: Tack!😀
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej