Idag blir det ett inlägg från mobilen då jag ligger hemma och är sjuk igen!

Har börjat få samma symptom på influensan som jag hade i februari men jag hoppas att detta inte är något som stannar länge,för jag har inte tid att bli sjuk så här nära invägningen igen!
Det hann bara gå typ 2 månader så blev jag sjuk igen,har ni något tips på vad jag kan göra för att jag ska hålla mig frisk längre?
Jag hoppas att jag blir frisk så fort som möjligt för jag vill träna och inte bara ligga hemma i sängen/soffan och vara sjuk.

Det var allt för idag!
Ha en fortsatt bra kväll!
Kram Emelie

2 kommentarer

Marianne

22 May 2017 23:55

Åh nej....jobbigt att bli sjuk igen, och särskilt den här årstiden, det är inte allergi?

Svar: Nej jag tror inte att det allergi för hade samma symptom som när jag fick influensan i februari,dock var detta över på 4 dagar så nu är jag ingång igen☺
Emelie Karlsson

Marianne

24 May 2017 20:42

Toppen...då kör vi ;)

Kommentera

Publiceras ej