Idag är det 6 månader sen jag började med en resa som förändrar mitt liv totalt.
Den 30e November 2016 bestämde jag mig för att få hjälp med att gå ner i vikt och vägde då in mig på 123,9kg.
Mitt stora mål som jag satte upp då var att gå ner 20kg innan december 2017.
Det har inte varit lätt och det har varit ganska många motgångar under denna resa men jag har inte gett upp (fast att jag har velat göra det så många gånger) utan jag har fortsatt att kämpa på som att det var min sista träning.
 
För April månad vägde jag in mig på 105.8kg och då hade jag 1,9kg kvar till 20kg.
 
Idag stannade vågen på 101,8kg!
Vilket betyder -4kg på 1 månad och jag har lyckats gå ner 22kg sedan 30e November 2016!
Det är helt sjuuukt att det ändå har gått så otroligt fort och att det är så mycket på "bara" 6 månader!
Jag är så otroligt glad över att jag har fått den här chansen till att ändra mitt liv till det bättre för utan det här hade jag aldrig orkat med allt som har hänt!
Ett stort tack till alla som stöttar mig och pushar mig till att fortsätta kämpa på när det är jobbigt för det betyder otroligt mycket för mig!
 
Ett extra stort tack till Patrik som gav mig den här chansen till att ändra min livsstil för utan dig och den här chansen hade jag aldrig orkat göra allt det jag gör idag!
Tack för att du har hjälpt mig att ändra åsikt om träning, hälsa och kost för utan den hade jag fortsatt som vanligt och tillslut dött av mina konsekvenser!
Så jag är otroligt glad över detta och ett tack kommer aldrig att vara tillräckligt!
Nu ser vi fram emot nästa månad och jag ska kämpa på som bara den, för att nu vet jag att jag klarar av detta!
 
De två första bilderna är från 30e November 2016 och de 3 sista bilderna är från idag! :)
Tog även med vågbilden för att verkligen tro på att det stämmer :)
 
   
 
 
    
 
   
 
 
 

3 kommentarer

Lill Pipsan

30 May 2017 17:19

Wow! Vilken skillnad du måste känna på orken. Jättefint kämpat!

Svar: Tack!! Ja,jag känner verkligen skillnaden på orken och allt annat med! :)
Emelie Karlsson

Anna

31 May 2017 04:43

GRATTIS!!! Mycket bra kämpat! Detta ät väk värt att fira med en extra frukt? ;-) Men nu är det inte att sluta fast du har nått ditt mål, går att sätta nya mål.

Svar: Tack! :) haha ja men precis! :) nej jag tänker inte sluta nu,nu blir det att sätta nya mål och kämpa mot det :)
Emelie Karlsson

Marianne

04 Jun 2017 23:31

GRATTIS!
Duktigt kämpat, jag tror du satte ditt första mål lite lågt;)
Det är inte lätt att bryta sina vanor, du är verkligen strong

Svar: Tack så mycket!! :) Jag tror inte att jag satte mitt mål för lågt, för att hade jag satt ett högre från början så hade jag blivit besviken på mig själv om jag inte nådde det målet! :)
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej