Hej alla! Är det bra med er?
 
Sen jag bloggade sist så har det gått bra med promenaderna och gymmet, i söndags tog jag även en vilodag då kroppen sa ifrån att nu måste du vila Emelie så det gjorde jag.
Igår tog jag en promenad med min lillasyster, dock följde inte hon med hela vägen men det var roligt att hon följde med. Det var skönt att få komma ut och få rensa tankarna lite också då detta har varit jobbigare än vad jag trodde att det skulle vara.
Idag var jag på gymmet för att köra rodd 30min och när jag började att ro så kände jag att det inte fanns någon motivation till att träna alls idag, dock så körde jag färdigt hela passet.
Jag vet inte varför jag känner så idag, jag har liksom ingen motivon till något idag. Skulle helst bara vilja ligga i sängen och sova för det känns som att jag inte har sovit på 2 månader fast att jag sover hela nätter och jag sover så mycket jag behöver.
Vet inte vad jag ska göra åt det heller, för mer vilodagar kan jag inte ta då jag redan har haft 2 stycken denna månad och det är ganska nära invägningen för denna månad med så jag måte köra på fram till invägingen i alla fall.
Jag tror att det kanske lite beror på vädret med, nu när det börjar bli mer soligt så är jag hellre ute och går i solen än att gå till gymmet. Dock tar det ju inte så lång tid på gymmet men det är roligare att vara ute och röra på sig för då får man frisk luft och jag rensar mina tankar bättre när jag får ta mina promenader.
 
Har ni några tips på vad jag kan göra så får ni gärna skriva dom till mig och ni får gärna komma med tips på vad jag kan skriva om här i bloggen.
Om det är något speceillt ni vill att jag ska skriva om så säg gärna till eller om det är något mer ni vill se mer av.
 
Nu har jag inget mer att skriva idag!
Vi hörs och ta hand om er där ute!
Kram Emelie

2 kommentarer

Marianne

23 Jun 2017 00:27

Måste du träna inomhus då? Finns det inget friluftsområde med utomhusgym i närheten? Isåfall skulle du ju kunna byta ut gymträningen mot det....
Alktid lika spännande med invägningen:)

Svar: Jo det finns ett utegym här i stan, dock känner jag att det inte är något för mig och jag tror bara att jag hade en dålig dag i onsdags för att när jag var ute och gick igår så hade jag mer motivation och orkade mer! :) ja det är spännande med invägningen:)
Emelie Karlsson

Marianne

25 Jun 2017 22:03

Det är väl helt normalt att man har en dålig dag ibland...

Svar: ja absolut är det normalt :)
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej