För Juni månad stannade vågen på 99,1kg och 117 cm runt midjan.
 
Juli månad har varit en bra månad och jag har kämpat på!
Vissa dagar har varit jobbigare än andra men jag har ändå gått iväg och tränat för jag vill inte ge upp nu.
Jag tycker att det har gått bra att träna på gymmet, att ta promenader och att springa i spåret sedan jag och Patrik gjorde ändringar i träningen.
Dock när jag gick milen i tisdags fick jag problem med höften dock stoppade det inte mig att till att träna.
 
För Juli månad stannade vågen på 97,2kg och -1,9kg och 114cm runt midjan.
Jag är lite besviken över att jag inte nådde 2kg på 1 månad men jag får vara glad över att jag går ner vikt fast att jag bygger muskler.
Så det blir att kämpa på ännu mer nästa månad och nå 2kg för augusti månad.
 
       
 
 
 

2 kommentarer

alba.webblogg.se

30 Jul 2017 15:52

Grymt jobbat! Hoppas det är bra med höften nu :)

Svar: Tack! Ja det är mycket bättre med höften nu :)
Emelie Karlsson

Marianne

05 Aug 2017 09:16

Bra jobbat...

Kommentera

Publiceras ej