Hej allihopa, är det bra med er?
Jag mår relativt bra, är trött efter promenaden förmiddags.
 
Har ni sett att det är en ny design på bloggen? Vad tycker ni,är den bättre än förra?
Jag fick hjälp av en vän/bowlingkollega som hjälpte mig att byta och göra en ny design till min blogg då jag inte vet hur man gör.
Jag är jätte nöjd över resultatet för det var så här jag ville ha från början när jag startade bloggen 2008.
Tänk att nästa år har jag haft denna blogg i 10år! Tiden går verkligen fort, det känns som att det var igår som jag startade bloggen.
 
Jag undrar också vad ni skulle vilja läsa här på min blogg (förutom om min viktminskning) för det känns som att det kanske blir tjatigt att få läsa om likadana saker varje gång det kommer ett nytt inlägg och är det någon av er som har förslag får ni gärna kommentera det. Sen får vi se om jag kommer på något bra att skriva om det också för att det kan vara ett lätt ämne och det kan även vara ett svårt ämne. Jag ska försöka att skriva om det om ni vill att jag ska göra det.
Kanske kan göra tidsinställda inlägg så att det blir minst 1 inlägg varje dag för att jag tycker att det är tråkigt när det går 1 vecka eller kanske mer innan jag bloggar igen och då kan det vara bra med tidsinställda inlägg.
Vet inte när jag kommer att börja med det, ska fundera lite på det först och komma på bra ämnen att skriva om vilket ni även kan få hjälpa mig att komma på.
 
Det var allt jag hade att skriva om idag!
Ta hand om er så hörs vi en annan dag
Kram på er
Emelie

2 kommentarer

Gun-Britt

25 Jan 2017 22:35

Intressant att läsa om din viktminskning. jag skulle också vilja se mera av dina bilder. Du är så duktig fotograf! Kanske foton under promenaderna?

Svar: Absolut kan jag lägga in mer bilder, tror inte att jag kommer ta några bilder under promenaderna då det är grått och tråkigt väder ute :( Så fort det blir fint väder igen kan jag absolut ta bilder och lägga upp här på bloggen :)
Emelie Karlsson

Marianne

25 Jan 2017 23:18

Det är alltid trevligt att läsa om andras vardag, men för min del är jag nyfiken på att följa din viktnergång så jag hoppas du fortsätter skriva om den med jämna mellanrum

Svar: Ja absolut kommer jag fortsätta att skriva om viktnedgången och vardagen kan jag också skriva om :)
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej