Ja vart ska jag börja? Denna förkylning verkar aldrig ge mig sig och jag har tröttnat på den.
Har ingen feber eller ont i halsen, dock har jag snuva och fått svullna lymfkörtlar i halsen på vänster sida, detta är pricken över i:et som man brukar säga.  Ringde till vårdguiden imorse och hörde med dom om jag skulle kontakta vårdcentralen, det tyckte dom inte och svullnaden skulle gå ner om några veckor.
Så det blir lugna promenader hädanefter och bara ta det lugnt, det är nu som jag vill träna som mest eftersom det har försvunnit så många dagar redan från träningen så vill jag inte låta det försvinna ännu mer.
Har ni några tips på vad jag kan göra för att underlätta smärtan?
 
Nu ska jag vila och bara ta det lugnt!
Vi hörs en annan dag! Ta hand om er!
Kram Emelie

1 kommentarer

Marianne

18 Feb 2017 00:00

Men det är en riktigt envis förkylning du dras med....Jag har tyvärr inga bra knep förutom det att gurgla i saltvatten...och suga på starka halstabletter, men det är ju även socker i de så det är kanske inte så bra?!
Krya på dej

Svar: Ja tyvärr är det så, kommer dock att ta långsamma promenader så att jag ändå rör på mig :)
Halstabletter slutade jag med den dagen jag inte hade ont i halsen längre eftersom det socker i det! :)
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej