Januari månad vägde jag in mig på 115,2kg och 126cm runt midjan.
 
Denna månad har varit jobbig då jag inte har kunnat träna som jag vill eftersom jag har varit sjuk i 2 veckor ungefär.
Jag har kommit igång med promenaderna igen och jag håller alla tummar och tår för att jag får vara frisk nu under denna resa eftersom det redan har försvunnit så många dagar för mig.
 
Idag var det dags för invägning för Februari månad och vågen stannade på 110,9kg och midjan visade 123cm.
Så -4,3kg och 3cm runt midjan! :)
Från 30e November tills idag (28e Februari) har jag gått ner 13kg!
Det är helt sjuuukt och overkligt!
Jag trodde aldrig att jag skulle gå ner så mycket på så kort tid som det är, jag trodde att det skulle ta längre tid än vad det har gjort! :)
 
Nu siktar jag framåt mot Mars månad och kämpar vidare!
Tack till alla som stöttar mig i detta för det betyder mycket!
 
         
         
 
Tack för idag! :)
Kram Emelie
 

5 kommentarer

Lillan

28 Feb 2017 12:47

Grattis! Bra kämpat :D

Svar: Tack!☺
Emelie Karlsson

Emma

28 Feb 2017 19:00

Ett tips: lägg in första bilderna från innan du startade bredvid så ser man ännu större skillnad 😄 Bra jobbat!

Svar: Det kan jag göra för nästa månad :)
Emelie Karlsson

Marianne

01 Mar 2017 11:41

Grattis 13 kg på 3 månader...grymt!!
Jag är lite intresserad av din kost också...så berätta lite om vad du äter kanske?
Och så undrar drar jag förstås hur det gått på tävlingen ;)

Svar: Tack så mycket!! :)
Ja absolut kan jag skriva om kosten, skriver ett inlägg om det på fredag kan jag göra! :)
Tävlingen menar du alltså bowlingmatchen i helgen eller? :)
Den första vann vi och den andra förlorade vi tyvärr :(
Emelie Karlsson

Anna

02 Mar 2017 16:41

Oj vad bra kämpat!! 13kg, det är inte lite de inte. Fortsätt i samma tempo och nu när våren är på ingång så blir det förhoppningsvis bättre med hälsan och då sen motivation då solen börjar att se fram. Tufft!!

Svar: Tack så mycket!! :)
Det ska jag absolut göra! :)
Emelie Karlsson

Marianne

05 Mar 2017 20:09

Ja jag menade bowlingen....grattis till en vinst :)

Svar: Tack! :)
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej