Detta år har varit ett händelserikt år! I Januari fyllde jag 20, i februari åkte jag till Stockholm och tittade på/träffade underbara Morgan Alling show "En föreställning om kärlek" tillsammans med min faster Linda!
I mars åkte jag,pappa och min lillasyster till Hornborgarsjön för att titta på tranor!
I maj kom jag 2a i en bowlingtävling!
Juni månad passade jag på att jobba lite!
Juli månad bjöd på Jäkelskap i kikaren med Ellinor och pappa och blev moster för 2a gången till en liten Saga!
Augusti - September hände det inte så intressanta saker!
Oktober fick jag veta att jag skulle få en kusin till! 
November är månaden jag bestämde mig för att få hjälp med min vikt av Patrik som har hjälpt och stöttat mig genom detta!
Har även hänt lite spännande saker som jag ej kan berätta än så länge!
December månaden då jag gick ner ca 5kg på 1 månad!
Tack till alla som stöttar mig i denna resa som jag gör!
Nästa år kommer det bli ett äventyr med nya spännande saker och en resa som jag kommer försöka ta vara på!
Gott nytt år allihopa!
Kram Emelie
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej