Hej allihopa, hoppas att ni mår bra! Idag var det dags för skolan igen där det inte hände så mycket, nu ikväll var jag,min vän Matilda och min lillasyster Ellinor och lyssnade på en föreläsning av Paolo Roberto om träning,hälsa och kost! :)
Han pratade om sina erfarenheter,vilka metoder som funkar och inte funkar, hur man ska tänka och lite annat :)
Jag hade gärnat lyssnat hela kvällen på honom för att det var en rolig och inspirerande föreläsning där man visste lite men man fick ändå veta ganska mycket nya saker! :)
Jag rekommenderar er alla att gå på någon av hans föreläsningar för att de är verkligen inspirerande för alla oavsett om man ät vältränad eller otränad!
Men man kan alltid börja förändra sitt liv innan det är försent!
Ha en fortsatt bra kväll
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej