Hej allihopa, hoppas att ni har haft en bra dag med era nära och kära! Idag är det alla hjärtans dag och den har spenderat med att städa mitt rum och sedan bara tagit det lugnt med familjen. Det var även tänkt sedan länge att jag och min vän Matilda skulle åka till Skövde idag och titta på balklänningar men då fick hon förhinder så hon kunde inte följa med. Då bestämde vi att vi ska åka nästa helg istället för jag vill inte åka själv och titta på klänningar.
Men imorgon kanske jag ska åka och titta på en balklänning i Ullervad hos en tjej som säljer sin och jag hoppas att jag kommer gilla den men det vet jag inte än. Har bara sett en bild på den och då såg den ganska bra ut så vi får se om jag kommer tycka om den eller inte. Jag har även bestämt mig för att inte lägga upp någon bild på min balklänning förens samma dag som balen är vilket är den 14e Juni och jag hoppas att ni kan respektera det :)
 
Ikväll är det deltävling två av melodifestivalen och jag hoppas att Linus Svenning, Samir och Viktor eller Magnus Carlsson men även Emelie Irewald kommer gå till final men om jag bara ska välja två stycken så hoppas jag att Linus och Samir och Viktor kommer gå till final. Får hoppas att denna deltävling är bättre än förra veckans.
Förra veckans melodifestival tyckte jag var helt okej, det var ju inte de bästa låtarna som var med men jag tyckte ändå att det var rätt bidrag som gick till final och till andra chansen. Vilka hoppas ni kommer gå till final?

Jag vill även ha tips på vad jag kan skriva om här i bloggen, om ni vill att jag ska skriva om vänskap, kärlek, mobbing till exempel :)
Jag är öppen för nästan vad som helst och det är bara att lämna en kommentar om vad ni vill att jag ska skriva om så ska jag se om jag kanske kan skriva något om just det du vill att jag ska skriva om:)
Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag med din familj, pojk/flickvän, vänner eller vem du än firar alla hjärtans dag med :)
Kram Emelie

1 kommentarer

Alex

14 Feb 2015 21:08

Skriv om dig själv som till exempel hur dina dagar ser ut vad du har för framtidsdrömmar, vad du tycker om att göra osv :)

Svar: Okej, absolut! Jag kan försöka att blogga varje dag då jag ändä har blogg appen i mobilen! :)
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej