Hej allihopa! Hoppas att ni mår bra, jag mår sådär nu när det är så mycket som händer i skolan och sen försvann min katt i måndags kväll så jag har varit ute och letat efter henne så mycket jag bara kan men jag hittar henne inte. Jag hoppas att hon hittar hem själv eller att det är någon som hittar henne och sedan kontaktar oss så att vi kan få hem henne igen, det börjar även bli ganska kallt ute, det regnar och blåser så hon borde frysa och nu är vi inne på 5e dygnet som hon är borta så man känner ju även att hon borde vara hungrig occh då komma hem för att äta. Hon är 9 månader gammal och hon är gråhårig med vita tassar och en vit nos, hon är lite långhårig och ganska skygg av sig så hon vågar inte gå fram till någon. Min allra högsta önskan just nu är att få hem Märta för jag saknar henne så mycket.
 
   
 
Idag ska jag på julfest tillsammans med mitt bowlinglag Qvinns, vi kommer först att ha en julslagning och sedan kommer vi ha en fest där vi kommer ta med mat som alla får ta av så det blir som ett knytis. Imorgon kommer jag att göra klart lite uppgifter till skolan som måste vara inne innan torsdag då jag går min sista dag för detta året och sen ska jag bara läsa klart matten nästa år men då kan jag jobba desto mer för att sedan kunna ta körkort och förhoppningsvis flytta hemifrån.
 
Jag har även valt att göra ett inlägg om varför jag har valt att avstå från alkohol i mitt liv men det inlägget kommer upp senare.
 
Ha en bra dag allihopa så hörs vi senare!
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej