Detta år har varit ett händelserikt år! Det har varit en berg och dalbana men jag är så glad att jag har dom vännerna och familj jag har för utan dom skulle jag ej finnas här! 
Det har varit mycket skolarbete som har varit jobbig men jag visste vad jag ville göra och det var att ta studenten med ett godkänt betyg och efter mycket skratt, tårar och kämpande kom dagen då jag skulle ta studenten! Jag var så lycklig och att få tillbringa den dagen med mina bästa vänner och familj betyder allt! Gick även på bal med mina vänner! Inget jag ångrar överhuvudtaget! Familjen skaffade en katt som fick namnet Märta!
Jag blev moster till sötaste Elwira!
Jag fick jobb som timvikarie på en förskola som jag trivs jättebra på!
Fotograferade Nasco Brothers och Molly Sandén på Matfestivalen, vann en tävling att vara modell för en kväll! Fixade även mina naglar hos Elvira några gånger! 
Tack allihopa för detta år! Jag hoppas att 2016 blir ett bra år och hoppas att ni får en bra kväll! :)
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej