Hej allihop! Hoppas att ni mår bra, det gör jag och det var längesen jag bloggade men det har varit mycket i skolan nu de senaste veckorna så jag har låtit det gå före datorn :)
I fredags var jag till Skövde och fixade min balklänning så att de kan sy upp den, jag hoppas och tror att den blir klar i veckan:) Jag läntar till studenten och balen! :)
Igår var jag och mitt bowlinglag Qvinns och kvalade till elitserien, vi vann de två matcherna vi spelade och vi är vidare till nästa kvalomgång den 9e Maj i Nässjö mot Cahoot! :)
I veckan är det äntligen dags att redovisa gymnasiearbetet som jag har hållt på med i flera månader. Jag hoppas att det går bra att redovisa och att inget händer när jag ska redovisa! :) 
Nästa vecka är det även dags för det nationella provet i svenska och vi ska hålla tal :)
Jag ska hålla tal om att sagor kan lära oss om livet, hoppas även att det går bra! :)
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej