Jag tänkte ta upp en sak här,och det är varför vi ska rösta på Danny ikväll.
Ni ska rösta på Danny för att han är en underbar person,ni aknske tycker att hans musik inte passar er osv,men spela roll snälla rösta ändå på denna underbara person.
Jag ska tala om för er,att när han är ute och spelar runt om i landet så får inte han så mycket sömn men han tar sig ändå tid att stanna och prata med oss fans,han ger oss blickar som gör oss lyckliga i flera månader,han svarar oss på facebook,dayviews och twitter och det gör oss jätte glada,Det kvittar om det bara är en punkt. Då kanske ni tänker, en punkt gör er glada) Ja tänk för att det gör oss det för han tar sig tid att svara oss fans.
Och ajg har träffat denna underbara Danny 4 gånger och jag ångrar inte att jag har gjort det.För alla gånger jag har träffat honom så har han alltid varit glad.
Man kan prata med honom om allt,för han finns här för oss fans,han hjälper oss med allt, till och med kärleksproblem eller problem hemma. Han finns här för oss. Han har gett oss så otroligt mycket,han har gett oss Dannys fans vänner för livet,vänner som betyder så otroligt mycket,utan dom vännerna som jag har nu så skulle inte jag leva.För dom betyder så otroligt mycket.
Jag har fått världens underbaraste vänner som Marika,Lina,Julia,Annelie,Jennifer, och många många fler. Och jag ångrar inte att lärde känna er!:) Ni är det bästa som har hänt mig<3<3

Detta är jag och Marika:)
Lyckan som uppstår när vi fans träffar varandra och går på Danny konserter tillsammans går inte att beskriva för den är underbar.
Även om vi fans inte bor i samma stad så finns vi alltid här för varandra och jag är så tacksam för att jag har fått lära känna alla.
Jag minns när jag var på Törebodafestivalen och stod och pratade med Danny vid staketet på signeringen,jag skulle ge han ett kort där vi alla fans namn stod på för vi gav EMD en present,och han trodde att han skulle skriva på den men jag sa att det var till dom och då kom han fram och kramade mig och sa tack hjärtat och sen så gick han till Erik och sa något och pekade på mig,och Erik kommer fram till mig och kramar mig och säger tack sötnos:)
Det är sånna stunder som man aldrig glömmer,och den kvällen var underbar för då fick jag vara med mina vänner.

Om ni kollar på bilden ovanför ser ni Lina o Danny, det är precis efter en utav hans konserter som han hade under sommaren. Klockan är två på natten och har precis spelat i en o en halv timme, han har haft en dålig dag och vart ganska nere hela dagen. Under tiden som han har varit i Åseda har han sovit o suttit o drygat med sitt konsertteam i restaurangen. Innan konserten åker de för att soundchecka, han har varit vaken i cirka fem minuter och är alldeles död, men ändå när han kommer ut genom dörren, det första han gör att ge oss fem personer som står där ett leende som visar att han är glad att se oss och ett peacemärke som hälsning. Han går sedan och sätter sej i bilen, och vinkar till oss när han åker därifrån. (lian jag lånade text av dig om det går bra)

Där har vi ett bevis på att han tar sig tid för oss fans,han vill oss vårt bästa:)

Jennifer och Danny:)
Han gör oss fans lyckliga,utan honom så är vi inget för det är han som gör att vi orkar kämpa på i livet:)
Och ni som inte har träffat honom,ni har missat något underbarbart,ni måste åka och titta på honom nån gång för ni kommer inte ångra er att ni åkte!!:)
Så kom igen och rösta på honom nu,han förtjänar verkligen att vinna!!:)
Så Skit i vad det kostar att ringa och rösta,vi måste få honom till Baku!!:)

Och vi ska ge ett stort tack till Nina Thorsell som jobbar med Danny,som kämpar varje dag med att hjälpa honom:)
Nina är en underbar tjej som är söt,snygg,hälpsam:) Hon jobbar med Dannys fb sida,hemsida och dayviews och hon är så duktig på att uppdatera nu underb mello:) Så hon ska ha ett stort tack och en stor eloge henne som jobbar med detta:)


Kram Emelie Karlsson:)

Kommentera

Publiceras ej