Hejsan allihopa,hoppas att ni mår bra:) Det gör jag i alla fall:)
Idag har jag inte gjort så mycket,jag var nere till stan med mamma och hon köpte garn och sen så gick vi till Karlssons där hon köpte ett par skor.Sen så har jag bara tagit det lugnt idag:)
Imorgon så har jag match i Trollhättan:) Jag vill att vi ska vinna den matchen!:)

Jag vill att ni ska lyssna på dessa två killar:) Dom heter Broken Door och deras låtar är helt grymma!:)
Jag träffade och såg dom på Rix Fm festivalen 2010 för första gången och då kände jag att deras låtar är grymt bra!:) Och sen förra året på Rix fm festivalen så stod jag och sjöng med till alla låtar,för jag kunde dom utantill!:)
Dom två killarna är helt underbara personer,dom bryr sig om sina fans!:)
Och jag tycker verkligen att ni ska gilla deras sida på facebook http://www.facebook.com/#!/pages/Broken-Door/6329067667 eller gå in på youtube och lyssna på deras låtar:)










Så in och gilla deras fb sida,lägg till deras låtar i era spellistor på Itunes,Spotify,Youtube!
Ni kommer inte att ångra er!:)

Så lyssan på deras låtar!!:)
Glöm inte att gå in på deras hemsida  http://www.brokendoormusic.com/brokendoor/index3.html
Ha en fortsatt bra dag allihopa!:)
Kram Emelie:)

Kommentera

Publiceras ej