Hejsan allihopa:) Hoppas att ni mår bra,det gör jag i alla fall:)
Denna vecka har jag inte gjort så mycket, men i onsdags å fyllde jag 16:)
Jag fick en stor mugg och ögonfransböjare av mamma och pappa:)
Och sen så har jag bara tagit det lungt dom andra dagarna:)
Och idag så har mina morbröder varit här och firat mig,och av Jocke så fick jag 400kr:)
Av Jonas så fick jag ett halsband som det står Emelie på och sen bokstäver så att det bilder Love:)
Och så väntar jag bara att få min present av morfar och hans sambo:)
Och sen så har jag planerat att ha en liten tjejkväll med tjejerna i klassen,vet inte när jag ska ha den:)
Och min dator har inte kommit tillbaka än så jag lånar mammas och pappas dator och bloggar därifrån:)
Det känns konstigt att min dator är borta fast jag kan låna mammas och pappa dator:)
Jag hoppas att datorn kommer snart och att dom har fixat så att mina bilder är kvar:)
Imorgon ska jag spela match,3 stycken faktiskt:) Det kommer bli jobbigt men vi ska vinna detta nu!:)
Jag taggar till matchen med att vara med familjen och mysa med dom:)
Och sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra:)
Hoppas ni får en bra dag:)
Ta hand om er
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej