Hej allihopa,hoppas att ni mår bra:) Det var ett tag sen jag bloggade men det är för att jag inte har mått så bra men jag mår lite bättre nu:)
I nått annat inlägg tidigare så skrev jag att jag skulle lägga in bilder på vad jag hade gjort i sommar men det har inte blivit av för jag har inte hunnit lägga in dom i datorn:) Men gissa vad jag gjorde igår?:) Jag la in bilderna i datorn,så jag tänkte att jag skulle lägga in bilderna idag:)
Hoppas att ni inte blir allt för uttråkade:)
Var på Eskilstuna Parken Zoo:) tog ganska många bilder men vill inte lägga upp alla för på många så ser man inte vad det är för djur:)
     

Var på Knappforsen och Lundedet med kusinerna:)
      

Var på vargavidderna och grilla,fiskade,gjorde pinnbröd och plockade blåbär tillsammans med kusinerna:)
      
Var på stranden med kusinerna:)
           

Och sen har jag varit i Västerås också men där hann jag inte ta bilder för vi hälsade bara på min kusin en snabbis när vi åkte hem från Eskilstuna:)
Och på onsdag så börjar skolan igen:( jag vill ha längre sommarlov,jag känner mig inte alls utvilad:(
Men jag hoppas att allt kommer gå bra:)
Ha en fortsatt bra dag:)
Kram

Kommentera

Publiceras ej