Hejsan allihopa,hoppas att allt är bra med er:) med mig är det sådär för det har hänt lite grejer och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det än men jag hoppas jag vet det snart:)
Var det någon som tittade på kvällen är din igår? Det gjorde jag i alla fall för jag kände två personer som var med och det var Sarah och Tanja.Ni som inte har sett det kan gå in på denna länk http://www.tv4play.se/noje/kvallen_ar_din?title=kvallen_ar_din_del_2&videoid=2181597 och titta på det:)
Denna vecka som har varit var ganska bra,jag har inte gjort något speciellt:)
Jag har försökt komma på vilken låt jag ska sjunga på talangjakten i skolan som vi ska ha den 25:e maj.Men jag vet inte riktigt vilken låt jag ska sjunga så jag ber därför om eran hjälp:)


Dom här 4a har jag tänkt mig:)
1: David Cook - Permanent (låten betyder mycket för mig)
2: Danny Saucedo Amazing den akustiska versionen (den handlar om vem man ska vara)
3: Erik Segerstedt Ängel eller Wherever You Are (dom betyder mycket för mig också)

Det är dom som jag har att välja mellan,men jag kan inte bestämma mig vilken låt jag vill sjunga så kommentera vilken låt ni vill jag ska sjunga:)
Nu har jag inget mer att skriva:)
Ha det bra och ta hand om er allihopa:)
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej