Hejsan allihopa:) Hoppas att ni mår bra,det gör jag i alla fall:) Vad har ni haft för er i helgen då?:)
Jag har varit och tittat på bowling i Alingsås,för Qvinns spelade om att få spela i elitserien till hösten men tyvärr så blev det inte så:( Vi kämpade som ett lag och vi förlorade som ett lag men nästa år så ska vi till elitserien:)
Och idag har jag inte gjort så mycket,jag har pluggat,varit ute och gått och sen så har jag väntat på ett samtal:)
Imorgon så är det dags för skola igen,jag längtar inte alls till skolan:(
Men om 1,5 månad ungefär så slutar jag 9:an,jag kan inte fatta att jag ska börja gymnasiet,det kändes som att det var igår som jag gick på dagis fast det är 12 år sen jag gjorde det.Tiden går verkligen fort:)
Men jag ska ta vara på den tiden som är kvar nu,jag ska verkligen kämpa med allt i skolan och ge allt jag kan:)
Och jag kommer verkligen sakna mina kompisar,att skiljas kommer verkligen göra ont:(
Och jag lovar att jag kommer gråta,för jag gråter till allt ungefär:(
Men jag ska verkligen ta vara på tiden och det tycker jag att ni alla andra också ska göra,att ni som tar studenten och slutar nian ska verkligen ta vara på detta som är kvar nu,för nu är det inte långt kvar tills man slutar:)
Jag hoppas verkligen att jag får träffa mina kompisar igen efter skolan,jag ska försöka hinna vara med dom så mycket jag bara kan under sommaren och sånt:)
Nu har jag inget mer att skriva:)
Hoppas ni har det bra:D
Ta hand om er:)
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej