Hejsan allihopa,hoppas att ni mår bra:) Det gör jag i alla fall:)  Denna vecka så har jag höstlov,men det känns inte som att jag har det för jag vaknar klockan 4 varje morgon och kan inte somna om och det är verkligen inte roligt.Men jag försöker att lägga mig ganska sent så att jag slipper vakna vid 4 på morgonen men det har inte gått så bra:)
Denna vecka ska jag inte göra så mycket vad jag vet,imorgon är det lite bowlingträning för min del,,onsdag blir det en tjejkväll med alla tjejer i klassen:) så jag hoppas att det blir bra,det kommer säkert upp bilder här på bloggen efter tjejkvällen:)
Ja,jag har inte så mycket att skriva om:)
Ni får gärna komma med förslag om vad jag kan skriva om här på bloggen och vad jag kan förbättra:) pluss att en ny header är påväg snart hoppas jag:) Så att bloggen kommer se lite fräschare ut,för nu har jag tröttnat på denna header:)
Idag var jag på stan med min vän Madelene,jag tittade efter julklappar och sånt:) Jag gick till Guldfynd och tittade på smycken,och jag är i himmelriket när jag kommer dit:) Jag verkligen älskar smycken:) Så jag har hittat presenter till mig och massa andra:P Så vi får väll se vad alla kommer få,jag vet en annan sak som alla kommer få av mig:) men det tänker jag tyvärr inte berätta här:) Det får ni försöka lista ut,kan säga att det har med skolan att göra typ:)
Ha en underbar kväll allihopa:)
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej