Hejsan allihopa,hoppas att ni mår bra:) Det gör inte jag:( är tyvärr sjuk,har jätte ont i halsen och har feber:( Förlåt att jag inte har bloggat på över 1 månad,men det har varit mycket med skolan,bowlingen och massa annat.Och sen så har jag bara inte orkat blogga för jag vet liksom inte vad jag ska skriva om. Men så är det ibland,kanske inte hinner med alla dagar och ibland glömmer jag bort det:)
Denna månad har jag inte gjort så mycket,jag har bara tagit det lungt.Det har varit lite bowlingträningar och sånt :D
Men om ni har tips på jag kan blogga om så får ni gärna göra det :) För jag är en sån som inte vet vad jag ska skriva om :D
Tittar ni på True Talent som går på Tv3?:) Det gör jag,och jag hejjar på alla i Dannys lag såklart:) Jag hoppas att Sofia,Dimitri eller Robert vinner:) Ida är grymt bra också:) Jag tittar varje dag från måndagr - torsdagar + söndagar:) Och jag blir alltid lika nervös om vem som ska hamna i duellen och vem som får lämna:( Och jag vill verligen inte att någon av Dannys ska åka:(
Nej,nu ska jag gå och sova,skola imorgon så det blir att gå upp tidigt:)
Ha en bra dag allihopa:)
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej