Hejsan allihopa,hoppas att ni mår bra.Jag mår bara bra.Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men det har varit ganska mycket med skolan och så nu.Det var mycket för det var dom 5 sista veckorna i skolan och sen så har det hänt lite andra saker också.
Jag hoppas att ni har det bra.
Jag kan berätta lite vad som har hänt medans jag varit borta.
Det har varit mycket med konfirmation och födelsedagar och sånt.
Förra veckan så var det den sista skolveckan.Måndag så var det vanliga lektioner,tisdag var det tema dag,onsdag var det elevspex och lite annat och sen på torsdagen var det fotboll och lärarspex och sen på fredagen var det skolavslutningen.Och den var både jobbig och bra.För jag kände att nästa år går jag ur nian liksom och kunde inte fatta det.Tiden har bara sprungit iväg.
Men i sommar så ska jag bara njuta av att vara med mina vänner,släkten och familjen.
Imorgon ska jag till en kompis som fyller 15.Grattis till Madde:)
Onsdag ska jag bara ta det lungt och sen har jag inte en aning om vad jag kommer göra.
Men jag har planerat ganska mycket till sommaren.Men det får ni se då.Men jag kommer vara borta 3-4 veckor i Juli kanske utan internet,beror på lite.Men jag hoppas att jag kan uppdaterat så ofta jag bara kan.
Jag kan berätta lite vad jag ska göra i sommar. Jag ska vara med vänner,åka till sommarstugan och hälsa på kusinerna och min faster som har åkt från Stockholm.Och sen kanske jag ska se Danny på Liseberg när han är där på Lotta på Liseberg och jag kanske går på Rix Fm festivalen i Göteborg,beror på vilka artister som kommer dit och så.
Vad ska ni göra i sommar då?:) Berätta gärna:)
Nu har jag inget mer att berätta,bloggar nån annan dag när jag har mer att berätta.Kanske bloggar imorgon när jag kommer hem efter tjejkvällen hos min kompis som fyller år eller så gör jag det en annan dag.
Ha en bra dag allihopa:)

Saknar denna dag så sjuukt mycket,att få gå där med den man älskar kommer jag aldrig glömma♥♥
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej