Som ni alla vet så älskar jag EMD,det kan ni inte ha undgått jag älskar dom:)
Men jag gillar även Brolle. Jag upptäckte honom 2006.Jag hörde en låt på youtube och jag älskade hans röst och låtar.Sen när han var med i Körslaget 2008 med sin kör från Boden så blev jag glad.Jag satt och höll tummarna varje vecka att dom skulle gå vidare till nästa vecka.Och det gjorde dom.Dom gick ända till finalen där dom kom 2:a mot Joacim Cans.Men dom var vinnare i mitt hjärta.För Brolle tog över mitt hjärta.
Och sen 4:e April 2009 så går jag på en musikal med min faster som Brolle spelar huvudrollen i och det var Buddy Holly Musical. Och enda sen den dagen så har jag älskat Brolle. Och jag älskar EMD också.Men jag älskar Brolle med.Så jag gillar EMD och Brolle.
Det var allt idag.
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej