Hejsan allihopa,hoppas att ni mår bra.Det gör jag i alla fall. Idag har jag varit i skolan och det var väll sådär.Slutade kvart över tre och sen fick man lov.Efter skolan så gick jag till bowlinghallen och tränade med James och Amanda.Vi hade jätte roligt där nere vid banorna.Vi skrattade och busade (det måste vi göra om nån gång).Och nu har jag kommit hem därifrån och jag har hunnit äta emellan.Just nu ska jag inte göra så mycket.Jag sitter och väntar på att Let´s Dance ska börja och jag hejjar på Andreas och Alexander.


Det finns ganska många personer i mitt liv som betyder allt för mig.Och det är just en person som jag ska skriva om idag.
Han föddes den 25:e Februari 1986,och hans namn är Danny Saucedo!
När han gick in i audition rummet i Idol 2006 så visste jag att han kommer gå långt.Och jag satt och höll tummarna för honom vecka för vecka.Men sen tog det slut en dag i oktober,han åkte ut som 6:a när han sjöng End Of The Road och alla blev verkligen chockade.Jag minns att jag satt hemma och grät för jag ville verkligen att han skulle vinna idol.Men nu kunde han inte göra det.
Man hörde inte så mycket av honom i början,men efter några månader så släpper han en singel som jag älskar.Jag kan inte sluta lyssna på den.Jag verkligen gillar den låten.Sen dess har det hänt mycket,han har varit programledare,han har släppt en skiva,och sen bildades ju gruppen EMD.
När han gick ut på scenen den 5:e Februari i Luleå arena och sjöng låten In The Club,då var jag så jäkla stolt.Det är inte ofta jag är stolt över något.Men detta var jag riktigt stolt över.
Och när dom sa att han var bland dom 5 bästa så kände jag på mig att han kommer gå direkt till finalen.Och det gjorde han.Och när jag fick höra och se det så blev jag otroligt glad att det kom glädje tårar.Jag var så lycklig,han har kämpat så otroligt mycket för att kunna sätta allt med dansen och låten.Alla höga toner som han skulle ta var perfekt.Jag kan inte hitta något fel i låten.Den är verkligen perfekt.
Jag är så otroligt glad för hans skulle för detta.Det är helt sjuukt,det känns som att jag nästan inte har fattat det än att Danny har kommit till finalen i globen.Och jag vet att Danny är evigt tacksam för att vi röstade fram honom till finalen i globen.Han förtjänar verkligen det,han är guld värd.Utan honom så skulle jag kanske inte finnas just nu.Han är mitt liv.Han har inspererat mig så nått otroligt mycket.Han är verkligen en snäll,ödmjuk,söt och snygg kille.Och ni som inte har träffat honom än har något att se fram emot.För jag kan lova er att han är hur underbar som helst.Så glöm inte att rösta på Danny i finalen på Melodifestivalen.

ett ord: Stolt! :D

Kommentera

Publiceras ej