Hejsan allihopa,hoppas att ni mår bra.Det gör jag i alla fall.Idag har det varit en lång dag i skolan,jag slutade klockan kvart över tre och det är längsta dagen som vi har på fredagar.Och när jag kommerhem från skolan så brukar jag ta det lungt för då finns det inte så mycket att göra.Eller så brukar jag vara med kompisar.
Nu tänkte jag skriva något som jag är stolt över mig själv för.
Jag är stolt över mig själv för att jag vågar vara den jag är.Jag försöker inte vara någon annan och jag vill inte vara någon annan heller.Jag vill vara den personen som jag är.Varför ska man hela tiden försöka vara någon annan när man kan vara sig själv. Och jag är stolt över mig själv för att jag vågar stå på en scen och sjunga.I somras när jag sjöng på mina morbröders fest+ bröllop så bestämde jag samma kväll att jag ville sjunga.Så då var jag inte så beredd att uppträda.Men efter att jag sjungit klart så ville jag bara upp och sjunga igen för jag älskade verkligen att vara där uppe och sjunga på scenen.Och sen i november 2010 när det var talangjakten i skolan så skulle jag också uppträda för skolan på ungefär 300 elever plus lärare,men det blev inget med det för jag blev sjuk två dagar innan så jag kunde inte vara med.Men jag har bestämt att i nian så ska jag vara med även om jag har 40 graders feber och magsjukan.För jag ville verkligen vara med och sen kunde jag inte för att jag blev sjuk.
Men jag är verkligen stolt att jag vågara vara den jag är och uppträda för andra.
Tack det var allt från mig.
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej