För ungefär 2 timmar sen så fick jag reda på att Mattes pappa är död.Och jag beklagar verkligen sorgen,jag vet hur det känns att förlora en nära perosn och det är otroligt jobbigt.  
Matte,våra tankar är hos dig.Och vi fans vet att du är stark.Du kommer klara detta,vi tror på dig! Och vi fans finns här för dig och kommer stötta dig vad som än händer.Jag har varit med om nästan samma sak så jag vet hur det känns att förlora en nära person.Och det är verkligen jobbigt,men jag vet att du kommer klara det.Jag och alla andra tror på dig.Du har underbara fans och familj som stöttar dig genom detta.Så tro aldrig att det inte finns nån som inte kommer finnas där för dig,för det kommer det att göra.
Så alla tankar går till dig,din familj,din släkt och din pappa♥♥ Du är stark och kommer klara detta♥♥

Kommentera

Publiceras ej