Hejsan allihopa,hoppas att ni mår bra.Det gör jag i alla fall.Förra veckan så hade min klass och sen två andra klasser prao.Jag var på ett dagis och jag trivdes jätte bra där,jag vill inte lämna det på fredagen för jag hade haft så roligt där.Men jag var tvungen,och det var ändå lite skönt att få lämna det.Och sen på måndagen så blev tillbaka till skolan och ha massa lektioner.Och nu har jag gått varje dag till idag.Imorgon blir det ingen skola för då ska jag och min konfirmand grupp åka till Stockholm och gå på musikalen Romeo och Julia.Jag längtar sjuukt mycket.Jag packade idag med,men jag hann inte packa ner allt,men det ska jag göra imorgon. Jag kommer hem på lördag kväll nån gång.Och jag kommer inte ha med mig min dator till Stockholm,så den stannar hemma imorgon. Innan jag går till tågstationen imorgon så ska jag förbi skolan och säga hejdå till alla kompisar och sen så måste jag lämna in en sak till Hanna (gympa läraren).
Jag hoppas att jag kommer få två underbara dagar i Stockholm och jag hoppas att ni andra kommer få en underbar dag imorgon.
Nu har jag inget mer att skriva,men ni får ha det så bra så hörs vi på lördag kväll om jag hinner blogga innan jag ska till Karlstad.
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej