Hejsan allihopa.Hoppas att ni mår bra,det gör jag i alla fall. Nu har jag höstlov i en vecka vilket är jätte skönt.Men det känns som att jag inte kommer få något lov pga att jag måste plugga,träna bowling,spela bowling tävling,repa med talangjakts bandet och sen lite annat.Så jag kommer ha fullt upp på lovet.Men om ni vill träffa mig så ska jag försöka klämma in er i schemat:P
veckan som va har varit bra och dålig.Det har hänt lite dåliga och roliga saker som jag inte vill ta upp här.Men jag hoppas att jag kan skriva det nån annan dag.
Och sen vill jag gratta James Gruffman för att han vann super six bowling tävlingen i Nyköping igår.Han vann med 10 käglor mer än hans motståndare.Han vann 40.000kr,två klot. Jag är supernöjd,jag är hur glad som helst för han skull.Han förtjänade verkligen att vinna,han har kämpat så mycket för att komma dit han är idag.Och jag är så stolt över honom.
Så ett stort grattis till James som vann tävlingen.

Nu har jag inget mer att skriva.
Ha en bra dag.
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej