Hejsan allihopa,hoppas att ni mår bra.Jag mår sådär,är fortfarande sjuk.
Men jag har i alla fall hunnit svara på alla frågor som jag har fått.Tack så jätte mycket för alla frågor. Hoppas att ni blir nöjda med dom.

Svaren till frågestunden

Bästa låten med EMD?
Svar: Det går inte att välja en, men om jag måste så är det nog Wat Is Love

Hur gammal är du?
Svar: Jag är 14 men fyller 15 år den 18:e Januari 2011

vilken musik lyssnar du på?
Svar: Det är lite olika,men oftast så är det EMD och Brolle :D
Favoritmat?
Svar: Mormors köttgryta

När började du gilla EMD och hur upptäckte du dem?
Svar: Jag började gilla EMD när jag fick reda på att dom hade bildats,men innan det så gillade jag Danny väldigt mycket.Och hur jag upptäckte dom var att satt och läste expressen på datan,och sen helt plötsligt så ser jag att Danny och Erik har bildat ett band med Mattias.Och då visste jag att detta kommer bli hur bra som helst.

- Vilken är din favorit i bandet?
Svar: Min favorit i bandet är nog Danny,men jag gillar alla lika mycket.Så det går inte att välja en.Men om jag måste så har jag valt Danny:D

- Hur många gånger har du sett dem live och vilken var den bästa?
Svar: Jag har sett dom 2 gånger, 1 gång på Törebodafestivalen och 1 gång på Rix fm festivalen.
Och jag kan inte välja vilken som var bäst.För båda var lika bra.För dom dagarna var dom bästa dagarna jag nånsin har upplevt.Att få träffa alla mina kompisar igen och bara få umgås och sen se EMD.Det är liksom obeskrivligt.

- Vilka andra EMD-hemsidor gillar du?
Svar: Det finns inga andra EMD sidor vad jag vet,så jag har ingen aning.Jag älskar deras sida www.emdartist.se

1. När började du gilla EMD?
Svar: Det var nog när dom släppte deras första singel All For Love. Då visste jag att detta älskar jag.

2. Hur många gånger har du sett/träffat EMD?
Svar: Jag har sett dom 2 gånger,och dom dagarna var dom bästa dagarna i mitt liv.

3. Vilket program går du på? (Om du nu går på gymnasiet)
Svar: Jag går inte på gymnasiet, men om jag fick välja program som jag skulle vilja gå så skulle det vara musik,bowling och barn och fritid.För jag älskar verkligen musik,älskar att sjunga.Och jag spelar bowling,har spelat bowling i ungefär 5 år snart.Och jag älskar barn,jag skulle vilja jobba med barn utomlands nån gång.

4. Kollar du på Idol? Isf vilken är din absolut favorit av dom som är med?
Svar: Ja,jag tittar på idol. Min favorit är Olle,men jag tycker om Jay också.

5. Hur länge har du bloggat?
Svar: jag har bloggat sen 29:e September 2008.

6. Läser du andras bloggar? T.ex. Kenza, Kissie, Tyra osv
Svar: Jag läser Katrin Zytromerskas blogg,Bobby Oduncu, Sofia (Kevin Borgs flickvän) och sen läser jag mycket EMD fans bloggar.

7. Favorit årstid?
Svar: Sommaren

Vart bor du?
Svar: Jag bor i Mariestad

Om du hade vunnit en milijon kr, vd hade du gjrot med dem då?
Svar: Jag vet faktiskt inte,jag tror att jag skulle ha sparat dom eller så skulle jag gjort en spelning med EMD :D

Vilken är din favvolåt med Danny om du bara får välja en?
Svar: Då får det bli Emely :P

Och med EMD?
Svar: What Is Love

Vem är din bästavän och varför?
Svar: Jag har många vänner så jag kan inte välja en,det går bara inte.

Vilken färg är din tandborste?
Svar: Min tandborste är rosa

Varför började du blogga?
Jag har faktiskt ingen aning,jag tror att det var så att jag satt och läste massa bloggar.Och sen tänkte jag väll att det skulle vara kul att ha en egen.

Vilka bloggar brukar du läsa?
Svar: Jag läser Katrin Zytromerskas blogg,Bobby Oduncu, Sofia (Kevin Borgs flickvän) och sen läser jag mycket EMD fans bloggar.

Hur länge har du bloggat?
Svar: Jag har bloggat sen 29:e September 2008

Har du någon gång samlat alla dina tå naglar i en burk?
Svar: Nej det har jag inte,det tycker jag är äckligt.

Vem gillar du mest i EMD?
Svar: Danny,men jag gillar alla lika mycket.Men mest Danny

Vem är sötast i EMD?
Svar: Där kan jag inte välja nån för alla är lika söta tycker jag.
Hur många år är du?

Svar: Jag är 14 år men fyller 15 den 18:e Januari 2011

Hur upptäckte du EMD och Danny och när var det?
Svar: Jag upptäckte Danny när han gick in i auditonrummet på idol 2006.Då log jag så mycket att jag inte kunde sluta le. Hur jag upptäckte EMD var nog när jag satt och tittade i expressen och jag såg Danny och Erik skulle bilda ett band med Mattias. Och det var nån gång i november tror jag.

Varför gillar du emd?
Svar: Jag vet inte varför,men det kan nog vara deras låtar,hur snälla dom är mot fansen,Dom bryr sig verkligen om sina fans.Danny bryr sig verkligen om sina fans,han tror på dom,för han vet att vi fans kommer att klara vad som helst.

Bästa låten med dom?
Svar: dom har många men det får nog bli What Is Love

Vem är din favorit i emd?
Svar: Danny

Vilka mer artister gillar du?
Svar: Brolle

Vad är det bästa med dig själv?
Svar:Det har jag ingen aning om.

Är du oskuld?
Svar: Förlåt men denna fråga tänker jag inte svara på.för jag tycker inte att detta angår er.Jag vet att jag skulle svara på alla frågor.Men denna tycker inte jag den angår er.

Hur många gånger har du sett/träffat EMD? Och vet dem vem du är?
Svar: Jag har sett dom 2 gånger,och jag hoppas att dom vet vem jag är:D

1. Vilka andra band/artister gillar du utom E.M.D?
Svar: Brolle

2. Dina favorit tv-serier?
Svar: Idol,Let´s Dance och Talang

3. Vad ska du gå på gymnasiet?
Svar: musik,bowling och barn och fritid tror jag.För jag älskar verkligen musik,älskar att sjunga.Och jag spelar bowling,har spelat bowling i ungefär 5 år snart.Och jag älskar barn,jag skulle vilja jobba med barn utomlands nån gång.

Vad är de bästa du har fått varit med om med EMD?
Svar: Att jag har fått gått på deras konserter.Jag har sett två stycken med dom.Och dom har varit dom bästa i hela mitt liv.Och jag kommer aldrig att ångra det.Alla vänner jag har fått genom EMD.För dom vännerna kommer jag aldrig att glömma.Dom kommer finnas med mig vad som än händer.Så dom är det bästa som har hänt mig.

Vilken är din favoritlåt just nu?
Svar: Det är nog What Is Love med EMD

Varför började du lyssna på E.M.D. från början?
Svar: Det har jag ingen aning om.Men jag tror att det var för att jag älskade Dannys musik.Och sen när han bildade en grupp med Erik och Mattias så blev det så att jag började lyssna på deras musik och sen har det bara fortsatt.Och jag kommer aldrig att sluta lyssna på deras musik,deras musik kommer alltid att finnas i mitt hjärta<3<3

Känner du Ola Svensson?
Svar: Känner och känner kan man väll inte säga,men jag fick se honom den 15:e Augusti 2010 på Rix Fm festivalen i Göteborg.
Har du Ola Svenssons mobilnummer?
Svar: Nej det har jag inte och varför skulle jag ha det?

Om vi säger att på en skala från 1-10, hur bra tycker du att du sjunger ?
Svar: Asså jag har ingen aning,men om jag fick bestämma själv så skulle det hamna mellan 6-7 eller nått.

Det var allt från mig idag.
Ha en underbar dag.

Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej