Hejsan allihopa,jag hoppas att ni mår bra.Nu var det ett tag sen jag bloggade (i onsdags tror jag).Det är så här att jag har varit i min sommar stuga och träffat min faster.För att hennes dotter skulle döpas.Och jag var fadder åt hennes dotter.Och jag blev jätte glad när jag fick veta att jag skulle vara fadder.Så i kyrkan igår så fick jag bära ljus in och ut ur kyrkan.Och sen så fick jag läsa en text.Och sen var det en liten tjej som heter Matilda som sjöng jätte fint. Hon sjöng låtarna Det vackraste och Du är allt.Det var så fint att jag fick gåshud flera gånger.
Och sen på dopet så fick jag träffa världens bästa kille som hjälper mig igenom dom sakerna som jag har varit med om.Och han heter Christoffer.Och han hjälper verkligen mig med detta.Och jag vill verkligen ge ett stort tack till alla som har hjälpt/hjälper mig igenom detta.Jag vet inte hur jag ska kunna tacka er så mycket.Det betyder verkligen allt för mig.Allting som ni gör och kommer göra för mig.Jag vet inte vad jag ska säga,för jag blir så rörd av att bara skriva detta för att ni verkligen bryr er om mig.
Jag kan säga vilka personer det är:
Lars,James,Teuta,Marika,Hanna,Emelie W,Jessica,Madelene,Li,Christoffer och Emelie A.Det finns så många personer så att jag skulle kunna skriva en bok om vilka det är som har hjälpt mig.Men jag vill verkligen ge ett stort tack till dom som har hjälpt mig med detta.För om inte ni hade hjälpt mig med detta så hade inte jag klarat av skolan,bowling och allt annat som är runt omkring mig.För att det är ni som gör att jag orkar gå upp på morgongen och orkar vara i skolan.Det är ni som gör min dag bättre.Allting som ni säger och gör,gör så att jag mår bra.Bara av att veta att ni finns där för mig betyder allt för mig.Jag kommer aldrig att klara mig utan er för ni betyder allt för mig.
Okej,jag hatar att vara i kyrkor för senast jag var dä så var det min bästa kompis begravning.Och när jag stod där uppe i kyrkan igår så kunde inte jag hålla borta tårarna.För jag ville inte vara i kyrkan för att jag visste att jag skulle gråta men det var bara att låta det rinna.Men sen när man kom ut ur kyrkan så fick man världens längsta kram.Och den gjorde hela dagen bra.
Jag tänkte lägga in lite bilder från dopet.

här är jag bärandes på ett ljus


här är alla faddrar och min kusins mamma,pappa och lillebror


ett ljus som jag tog kort på.


detta är jag utanför församlings hemmet.Jag kisade för jag fick solen i ansiktet.
Tack för denna helg och dagen som blev speciell.
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej