Hejsan allihopa.Nu är jag i Stockholm och hälsar på min faster och hennes sambo och hennes två barn.Och jag stannar här tills på onsdag.Och då åker jag med min farmor och farfar till sommarstugan.Och sen stannar jag där tills i början av Augusti.
Och jag kommer lägga in bilder här när jag kommer hem eller när jag är här i Stockholm.I morgon ska jag till Ikea och Skärholmen och shoppa lite.Och sen har jag ingen aning om vad jag ska göra.Ska kanske till Kolmården med min faster och hennes två barn och Elias (min faster sambo)
Och sen så ska jag och Elias komma på lite melodier till lite låtar som jag och en kompis har skrivit.För Elias kan spela gitarr och piano.Så han ska hjälpa mig med det.Så jag kanske har två färdiga låtar tills på onsdag som jag kan spela upp för en kompis.
Och låtarna handlar om min döda kompis och pojkvän.Saknaden till dom är otroligt stor.Det finns inget annat som jag saknar så mycket.Det känns som att det är ett stort hål i mitt hjärta som ingen annan kan ta.Det kommer aldrig att någon kan ta en sån stor plats i mitt hjärta som dom gjorde.
Nu har jag inget mer att skriva.
Jag hoppas att ni har haft en underbar dag.
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej