Hejsan. Förlåt att jag inte har bloggat på länge. Men jag har lite att göra på dagarna. Men jag ska försöka att blogga 2 gånger i veckan. Denna vecka har jag inte gjort så mycket. I måndags så började vi skolan igen. Det gick bra men jag var väldigt trött. O tisdags så var det skolan igen som gällde. Och sen var det bowling träning. Och på träningen gick det ganska bra. Igår så var det skolan igen. Och sen så gjorde jag inte så mycket. Idag så har jag varit i skolan. och sen var det hem och äta och sen var det ner till bowlinghallen för att träna. Imorgon så ska jag till skolan, direkt efter det så blir det ner och träna bowling. Och sen blir det fort hem coh äta. Och sen klockan 17:30-18:30 så blir det afro-dans. Och sen när det är slut så blir det hem och titta på Let´s Dance. På lördag vet jag inte vad jag ska göra. På eftermiddagen ska jag ner till bowlinghallen och titta när James har bowlingmatch. Och på söndag så har jag en match klockan 13:00. Och jag hoppas att vi kommer vinna den matchen. Jag hoppas att alla ni mår bra. Jag vet att detta blev ett tråkigt inlägg. men jag försöker att komma på något att skriva.Imorgon får ni inte glömma att ringa och rösta på Mattias och Cissi i Let´s Dance. För dom ska vinna Let´s Dance.Förresten är detta mitt 100 inlägg. Ha det bra och ta hand om er. Vi hörs imorgon. Kram Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej