Hejsan Allihopa. Detta är det första inlägget som jag skriver för 2010. Jag hoppas att ni har haft ett bra 2009. Jag har haft ett bra och ett dåligt. Och jag hoppas att år 2010 kommer bli ännu bättre.
Jag tänker tillbaka till alla dom dagarna som jag var på törebodafestivalen,klass resa till liseberg,fick träffa Teuta,Marika,Jennie och Lovisa, Och sen så fick jag träffa dom igen, åka och titta på musikalen Buddy Holly.När jag tänker tillbaka och tittar på alla bilder och videorna från det så får jag tårar i ögonen. jag vill att 2010 ska bli bättre än vad 2009 var. Och jag har bestämt att jag ska gå på fler EMD spelningar än vad jag gjorde i somras.
Och alla dagar med mina kompisar. Alla minnen under 2009.
När EMD var med i Melodifestivalen och gick vidare till final från Leksand och sen komma 3:a i Globen.
Och när jag fick träffa EMD för första gången på Törebodafestivalen.
Och sen när jag fick träffa Kevin Borg för första gången på Törebodafestivalen.
2009 har varit ett underbart år. Men jag hoppas att 2010 kommer bli ännu bättre.
Här kommer lite bilder från sommaren 2009


Erik på Törebodafestivalen 4:e Juli 2009



Kevin Borg på Törebodafestivalen 2:a Juli 2009



E.M.D. på Liseberg den 2:a Juni 2009



Brolle Buddy Holly Musical 4:e April 2009



E.M.D. och Molly vidare från Leksand till finalen i Globen
21:a Februari 2009



Fick träffa Ronja och hennes kompis för första gången den 2:a Juli 2009



Sista skolavslutningen på Kronopark 12:e Juni 2009


Fick träffa Teuta,Jennie,Marika och Lovisa på Törebodafestivalen
den 4:e Juli 2009.

Jag tackar alla underbara personer som jag har träffat under 2009.
Det har varit ett underbart år.
Och jag hoppas att 2010 kommer bli ännu bättre.
Kramar Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej