Hejsan allihopa,hoppas att ni mår bra.Jag mår sådär idag,det är så att jag har haft ont i huvudet sen julafton igår.För det blev ganska sent för mig.För jag tittade på film tills klockan blev två på natten.Och sen var jag tvungne att gå upp tidigt för att vi skulle göra något.
Och vid kvart i tre så blev det bio med Madde och filmen som vi såg på var Narnia Kung Caspian och Skeppet Gryningen heter filmen.Och den filmen kan jag verkligen rekommendera till er som gillar/älskar Narnia.För den filmen var så jäkla bra.Och jag vill se den igen,men vi får se hur det blir.
Det var ju julafton igår och det var nog min bästa julafton nånsin.För jag fick en bärbar dator i julklapp,men den fick jag också som födelsedagspresent.Så nu får jag inget av mamma och pappa när jag fyller år.Men det gör inte mig något,för den här är verkligen så värt det.
Igår när jag fick datorn så trodde jag att jag drömde,men idag när jag vaknade på morgonen så såg jag datorn så på skrivbordet och då visste jag att det inte var en dröm.Och jag är överlycklig att jag har fått denna dator.För min gamla höll på att gå sönder.Så jag behövde en ny dator.
Idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag har varit på bio med Madde och sen har jag bara tagit det lungt och tittat på film.
Jag tittade klart på filmen Den gröna milen,jag har aldrig gråtit så mycket till en film som jag gjorde till denna.Den är så sorglig,jag fattar hur dom kan göra så som dom gör i filmen.Ibland gör det mig ganksa arg fast jag vet att det är en film.Men ändå det ska inte få hända nånstans.
Så jag tyckte verkligen att den var sorglig.


Det är en bra film fast den är sorglig
Det var allt för mig idag.Ha det bra och ta hand om er.
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej