Hej. förlåt att jag inte har bloggat på länge. det är för att jag inte har haft tid.
Jag saknar EMD. Jag har frågat pappa om jag får se dom den 26:e September i Nynäshamn med Teuta och Marika, men han har sagt nej. men han har inte sagt varför jag inte får så jag hoppas att jag får.
Jag ser hellre EMD än att gå på en marknad som man har gått på i flera år och dom säljer samma saker. men det är ändå lite kul att gå. för man träffar kusiner och kompisar.
Fast jag vill se EMD mer än att jag vill gå på en marknad. så jag måste fråga pappa i morgon igen. för jag vill verkligen se EMD. för det var 2 månader och 9 dagar sen jag såg EMD. så jag måste verkligen få gå.
Jag saknar dom så mycket. Törebodafestivalen var den bästa dagen i hela mitt liv. Den dagen kommer jag aldrig att glömma för att jag fick träffa EMD,Teuta,Marika,Jennie och Lovisa. Så den dagenv var den bästa.
Just nu sitter jag och lyssnar på Dannys låt Emely.Jag gråter till alla EMDs,Eriks,Mattias och Dannys låtar för att jag saknar dom så sjuukt mycket. jag fattar inte hur man kan sakna dom så mycket som jag gör. jag måste verkligen få träffa dom den 26:e September.
I morgon ska jag till skolan sen ska jag hem och göra läxor, efter det ska jag ner och träna bowling.för på tisdag så har vi en liten tävling där man ska göra 3 stycken strikar (stavning) i rad. vilket jag behöver öva på innan på tisdag.
nu ska jag duscha så kan inte skriva mer. Ni får ha det så bra. Ta hand om er. håll tummarna för att jag ska få se EMD den 26:e September.
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej