Hejsan allihopa. Jag hoppas att alla mår bra. själv mår jag inte så bra. jag har jätte ont i halsen och huvudet. så jag tror att jag håller på att bli förkyld.
I morgon ska jag till skolan och sen ska jag bara hem och ta det lungt.
På torsdag så har jag skola och sen har jag bowling träning.

E.M.D. var ju på Liseberg i söndags. och jag frågade pappa om jag fick se E.M.D. men det fick jag inte. Jag blev så ledsen. jag vet inte vad jag skulle göra utan E.M.D. 
Jag blev så arg att jag gick ut gick i 2 timmar.
Pappa ringde flera gånger till min mobil men jag ville inte prata med honom då. jag visste vad han skulle säga så jag ville inte prata med honom. för då skulle jag bara bli ännu mer ledsen och arg. Han fattar inte hur mycket ajg gillar EMD. Mitt liv skulle inte ha sett ut så här som det gör nu om inte EMD fanns.
Jag skulle aldrig ha träffat
Teuta,Marika,Jennie,Lovisa,Johanna,Johanna,Alicia,Olivia,Sandra,Sandra,Ronja,Sanna,Ann,Olivia,Ewelina från Polen,Frida,Frida,Elin,Gabriella,Jolin,Li,Nina och Jessica. Det finns många fler men då skulle det bli en hel bok.
Men jag fattar inte varför jag inte fick. jag blev så arg och ledsen. kan han aldrig fatta att man vill se sina idoler mer än en gång.Det vill jag göra iaf. Så i julklapp så tänker jag bara önska mig pengar. och när jag fyller år så tänker jag bara önska mig pengar. för att till våren så ska ju dom ha en akustisk spelning. Så då kan jag åka på massa sånna spelningar i stället.Så jag hoppas att jag får se dom den 18:e November. Jag har redan börjat spara. Jag har 150kr redan. så det fattas lite pengar men inte så mycket. och så måste jag ta ledigt från skolan. men det är bara skriva en lapp att jag ska ta ledigt den dagen för jag ska till stockholm och gå på en konsert.
Hoppas ni alla har hat en bra dag. men nu måste jag sova. Ha det bra allihopa. sov gott, godnatt.
Emelie Karlsson

1 kommentarer

therese

12 Sep 2009 22:37

Tack så mycket :)

Är så himla nöjd med tavlan :)

Kommentera

Publiceras ej