Hejsan allihopa. Jag har inte gjort så mycket denna vecka. Jag kan berätta vad jag har gjort.
Måndag: skolan och då hade vi språk (jag har språkmix), So, lunch,engelska,svenska och sen no. Och sen efter skolan så gick jag ner och träna bowling för att James skulle hjälpa mig.
Tisdags: skolan och då hade vi bild,so,idrott,lunch,svenska,språk och sen matte. Och sen så gick jag hem och gjorde några läxor. Sen hade jag bowling träning.
Idag: började klockan 08:30 med musik,engelska,syslöjd,lunch,so och sen no. Efter det så gick jag till bowlinghallen och kolla om James var där för. Jag frågade om vi skulle träna på fredag.
Torsdag: skolan och då har vi matte,no, k-modul,lunch,svenska,språk och sen data. Efter det så ska jag och en kompis till Café Holmen för att vi ska träffa en från kommunen och prata om att få EMD hit till Mariestad, så vi ska dit klockan 15:30. Efter det så ska jag till bowlinghallen för att jag har träning.
Fredag: börjar klockan 08:10 med matte, elevensval,engelska,lunch,so och sen idrott. Efter idrotten så ska jag till bowlinghallen och träna med James. Jag ska träna med James klockan 14:30 och jag slutar 14:20. så jag har 10 min att byta om. men jag hinner byta om på 3 min, så jag kommer hinna hoppas jag.
Kommer inte på något mer att skriva.
Ha det bra allihopa.
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej