Idag fyller jag 13 år!! Grattis till mig själv.
ska berätta vad jag fick jag fick:
pengar,smink saker,halsband,örhängen,bh,diadem,tvätt hansdskar och sen av mamma och pappa så kommer jag få bowling saker som klot skor och väska i morgon. så det blev jag väldigt glad över. så ja jag ahr haft fullt upp idag då. så nu är jag jättetrött men jag vill inte gå och lägga mig. när jag är riktig trött så kan jag gå och lägga mig klockan 20:00 på en söndakväll. men jag säger grattis till alla andra som fyllde år idag. och tack för alla presenterna som jag har fårr från alla som jag känner i min släkt. den 23 janauri så ska jag gå på bio med en kompis hoppas jag att jag får med henne på den bion. och filmen heter Disco Daggarna!!! jag vill se den för att EMD gör rösterna.
Jaaaa!! Erik gick vidare igår! Bra röstat säger jag till alla som röstade. och nästa vecka ska han gå vidare till finalen och sen så ska han vinna hela körslaget.
kan inte skriva mer nu. men jag kan berätta mer i morgon hur min  dag har varit i morgon! tack ännu en gång alla som har sagt grattis till mig! Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej