Hejsan allihopa. God Jul och Gott Nytt år förresten. Igår var det julafton. Det var så mysigt. Alla var så snälla.
Jag kan berätta lite om min julafton.
Jag vaknade klockan 04:50, och jag kunde inte somna om. Sen när klockan blev halv åtta så gick jag och åt frukost. Det var risgrynsgröt. Jag åt inte så mycket för jag har jätte svårt för att äta på morgonen.
Och sen när vi hade ätit så öppnade vi julklappar. Och jag fick: hårblås,present kort på Guldfynd och Ginatricot,EMDs julskiva:D,väska,trosor,säng kläder,godis,boxar linne och sen så fick jag en julklapp som var försenad. Och det var en Brolle t-shirt och signerat idol kort.
Men jag tror att jag kommer få det när jag fyller år.
Idag ska jag inte göra så mycket. Ska bara ta det lungt.
Jag längtar tills jag fyller år.
Och jag saknar EMD jätte mycket.
Jag kanske ska se Matte i Let´s Dance den 29:e Januari om jag får för pappa.
Ha det bra och Ta hand om er. ska titta på film nu.
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej