Hejsan allihopa. Nu är det bara 12 timmar och 45 min kvar tills skolan börjar. Jag längtar lite grann.
Jag mår inte jättebra nu heller. Har lite ont i halsen och så är jag ganska hes. jag kan knappt prata. Så ont har jag och så hes är jag. jag hoppas att det inte gör lika ont i morgon. På söndag ska jag få spela bowling för första gången sen 3 månader. Jag har inte spelat på 3 månader så det ska verkligen bli kul att få börja träna igen.
Jag läste på Aftonbladet och Expressen att Danny,Brolle,Anna Bergendahl (idol 2008) och Darin står med på deras aktuellt lista. så jag hoppas att dom kommer vara med. Då har Danny,Brolle,Anna coh Darin en säker röst från mig iaf. Och så fick jag se ett namn som jag inte gillade på aktuellt listan och det stod Johan Palm. Hur kan han vara med. Han sjungr ju inte äns bra. Men om Danny och Johan ska vara med då ska vi alla EMD/Danny fans visa att Danny kommer vinna.Johan kommer inte vidare till finalen.
Jag hoppas att Danny,Brolle,Anna och Darin vill vara med i Melodifestivalen. Jag skulle bli så glad om dom var med.
Nu kommer jag inte på något mer att skriva. Ha en bra dag allihopa. Jag lovar att blogga i morgon när jag har slutat skolan för dagen.
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej