Jag var ju på musikal den 4:e April på musikalen The Buddy Holly Musical. det var den bästa musikalen jag har sett
jag ska berätta mer det började så här

att jag och min faster åkte till götalejon  klockan 14:15 till musikalen för vi skulle äta innan
vi åt på en resturang men jag kommer inte ihåg vad den heter men jag beställde
ris och kyckling.det var jätte gott
sen när vi har ätit så går vi mellan snabbt för att vi inte ska komma försent till musikalen. men vi kom 40 min tidigt så jag frågade en som jobbade där om man kunde få autograf och hon sa
-sen efter musikalen så kan du gå till 7eleven och förbi hörnet av ett hus och gå till ett nummer där det står nummer 5.sa hon
-ok men kan man inte få träffa han nu då? frågade jag
-nej det kan man inte, för att dom håller på att göra sig i ordning. sa hon
-men snälla, jag skulle bli jätteglad om jag fick en autograf.
men jag fick ingen och inte efter musikalen heller. men jag fick en program som var en bok ungefär så det är jag nöjd med.  jag tog kort i slutet när alla stod upp men det blev inte så bra bilder.förlåt för dom suddiga bilderna.

















nu ligger EMD på 5:e plats på Rix Topp 6 klockan 6 så det är bara att rösta hörni på måndag ska dom upp till 2:a plats så kom igen nu rösta

 

Kommentera

Publiceras ej